Campionii

te antrenează

Să fii în cea mai bună formă

E timpul să adopţi un stil de viaţă sănătos bazat

pe un program sportiv-nutriţional complet, iar

Campionii noştri te vor ajuta să-ţi îndeplineşti

obiectivele!

Află cum
Oana Hreapcă Campion Mondial
Acasa ServiciiFitness & Cardio

Fitness & Cardio


  • Îmbunătățirea posturii

  • Arderea caloriilor

  • Creșterea energiei

De ce să începi un program complet de fitness?

  • sângele va deveni mai fluid şi va circula mai uşor prin artere şi vene;
  • plămânii devin capabili să ventileze o cantitate mai mare de aer pe minut;
  • forţa, rezistenţa şi puterea mușchilor scheletici vor fi intensificate;
  • masa totală de grăsime va scădea, iar obezitatea va fi ameliorată;
  • capacitatea muşchiului de a extrage glucoza din sânge va fi ridicată;
  • capacitatea muşchiului de a prelua grăsimile din sânge şi de a le utiliza pentru procurarea de energie va crește;
  • capacitatea sistemului imunitar de a răspunde la o agresiune microbiană (infecţii) va fi mai ridicată;
  • tranzitul intestinal va fi îmbunătățit;
  • viteza de reacţie şi promptitudinea răspunsurilor la diverși stimuli va fi îmbunătățită;
  • veți avea o stimă de sine ridicată și se va observa cum veți fi cuprinși de bucuria de a trăi. 
  • veți da dovadă de eficacitate profesională și de un comportament familial accentuat.

 

Scapă de stresul cotidian și fii sănătos!

 

Durata activității fizice recomandate:

  • activitate moderată timp de 30 de minute pe zi, 5 sau mai multe zile pe săptămână;
  • activitate moderată echivalentă cu un mers rapid;
  • exerciții intense timp de 20 de minute pe zi, de minim 3 ori pe săptămână;
  • exerciții intense care să solicite 70% sau mai mult din debitul maxim cardiac;
  • pentru copii și adolescenți se indică activitate fizica cel puțin 1 oră pe zi.

Tipuri de fitness:

Gimnastica implică întinderea musculaturii, constituind un exercițiu de flexibilitate (abilitatea de a mișca articulațiile și mușchii la capacitatea lor maximă).

Fitness-ul de tip aerobic reprezintă abilitatea organismului de a consuma oxigen în mod eficient și depinde de starea inimii, a plămânilor și a mușchilor. Acest tip de fitness crește cantitatea de oxigen ce ajunge la mușchi pentru a funcționa un timp mai îndelungat.

Fitness-ul de tip muscular implică ridicarea greutăților și flotări care conduc la creșterea rezistenței și forței musculare.